حمزئیان, عظیم, ملکی, فاطمه. (1395). قدرت شمشیر دو دم، تحلیل وجوه قدرت در بازار و قدرت برند بر اساس اندیشه فوکو در باب قدرت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), 127-146.
عظیم حمزئیان; فاطمه ملکی. "قدرت شمشیر دو دم، تحلیل وجوه قدرت در بازار و قدرت برند بر اساس اندیشه فوکو در باب قدرت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 31, 1395, 127-146.
حمزئیان, عظیم, ملکی, فاطمه. (1395). 'قدرت شمشیر دو دم، تحلیل وجوه قدرت در بازار و قدرت برند بر اساس اندیشه فوکو در باب قدرت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), pp. 127-146.
حمزئیان, عظیم, ملکی, فاطمه. قدرت شمشیر دو دم، تحلیل وجوه قدرت در بازار و قدرت برند بر اساس اندیشه فوکو در باب قدرت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(31): 127-146.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب