Khabiri, Mona, Heidari, Mahdis. (1389). The Relationship among EFL Learners’ Left/Right Brain Domi-nance, Autonomy, and Reading Comprehension of the Academic and General Reading Modules of IELTS. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 59-77.
Mona Khabiri; Mahdis Heidari. "The Relationship among EFL Learners’ Left/Right Brain Domi-nance, Autonomy, and Reading Comprehension of the Academic and General Reading Modules of IELTS". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1389, 59-77.
Khabiri, Mona, Heidari, Mahdis. (1389). 'The Relationship among EFL Learners’ Left/Right Brain Domi-nance, Autonomy, and Reading Comprehension of the Academic and General Reading Modules of IELTS', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 59-77.
Khabiri, Mona, Heidari, Mahdis. The Relationship among EFL Learners’ Left/Right Brain Domi-nance, Autonomy, and Reading Comprehension of the Academic and General Reading Modules of IELTS. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 2(1): 59-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب