علیزاده پاسدار, نسرین, جنانی, حمید. (1396). بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه‌ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(34), 127-143.
نسرین علیزاده پاسدار; حمید جنانی. "بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه‌ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 34, 1396, 127-143.
علیزاده پاسدار, نسرین, جنانی, حمید. (1396). 'بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه‌ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(34), pp. 127-143.
علیزاده پاسدار, نسرین, جنانی, حمید. بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه‌ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 10(34): 127-143.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب