رنجبریان, بهرام, غفاری, محمد, فتحی, سعید. (1393). بخش‌بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه‌های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(25), 1-24.
بهرام رنجبریان; محمد غفاری; سعید فتحی. "بخش‌بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه‌های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 25, 1393, 1-24.
رنجبریان, بهرام, غفاری, محمد, فتحی, سعید. (1393). 'بخش‌بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه‌های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(25), pp. 1-24.
رنجبریان, بهرام, غفاری, محمد, فتحی, سعید. بخش‌بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه‌های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 8(25): 1-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب