خزاعی, محمود رضا, آریامنش, محمود. (1396). مقایسه تاثیر آموزش مبحث اختلالات آب و الکترولیت و اسید و باز به روش مباحثه گروهی (حل مسأله) با روش سخنرانی بر روی استدلال بالینی در کارورزان بخش اطفال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), 1-19.
محمود رضا خزاعی; محمود آریامنش. "مقایسه تاثیر آموزش مبحث اختلالات آب و الکترولیت و اسید و باز به روش مباحثه گروهی (حل مسأله) با روش سخنرانی بر روی استدلال بالینی در کارورزان بخش اطفال". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 1, 1396, 1-19.
خزاعی, محمود رضا, آریامنش, محمود. (1396). 'مقایسه تاثیر آموزش مبحث اختلالات آب و الکترولیت و اسید و باز به روش مباحثه گروهی (حل مسأله) با روش سخنرانی بر روی استدلال بالینی در کارورزان بخش اطفال', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), pp. 1-19.
خزاعی, محمود رضا, آریامنش, محمود. مقایسه تاثیر آموزش مبحث اختلالات آب و الکترولیت و اسید و باز به روش مباحثه گروهی (حل مسأله) با روش سخنرانی بر روی استدلال بالینی در کارورزان بخش اطفال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 7(1): 1-19.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب