مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. (1395). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، بازاریابی رابطه‌مند(RM) با عملکرد کسب و کار شعب بانک انصار شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(13), 45-54.
هرمز مهرانی; منصوره صادقی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، بازاریابی رابطه‌مند(RM) با عملکرد کسب و کار شعب بانک انصار شهر تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 13, 1395, 45-54.
مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. (1395). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، بازاریابی رابطه‌مند(RM) با عملکرد کسب و کار شعب بانک انصار شهر تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(13), pp. 45-54.
مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، بازاریابی رابطه‌مند(RM) با عملکرد کسب و کار شعب بانک انصار شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 7(13): 45-54.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.