حقیقی, محمد, هزاوه حصار مسکن, بابک, اشکانی, مهدی, عباسی, امیرحسین. (1396). تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(64), 9-25.
محمد حقیقی; بابک هزاوه حصار مسکن; مهدی اشکانی; امیرحسین عباسی. "تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 64, 1396, 9-25.
حقیقی, محمد, هزاوه حصار مسکن, بابک, اشکانی, مهدی, عباسی, امیرحسین. (1396). 'تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(64), pp. 9-25.
حقیقی, محمد, هزاوه حصار مسکن, بابک, اشکانی, مهدی, عباسی, امیرحسین. تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 23(64): 9-25.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب