توکلی, احمد, کفاش پور, آذر, نیکو, حسین. (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک‌شده بر وفاداری مشتری به واسطه‌ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر هزینه ها‌ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
احمد توکلی; آذر کفاش پور; حسین نیکو. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک‌شده بر وفاداری مشتری به واسطه‌ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر هزینه ها‌ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1396, -.
توکلی, احمد, کفاش پور, آذر, نیکو, حسین. (1396). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک‌شده بر وفاداری مشتری به واسطه‌ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر هزینه ها‌ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
توکلی, احمد, کفاش پور, آذر, نیکو, حسین. بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک‌شده بر وفاداری مشتری به واسطه‌ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر هزینه ها‌ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.