| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,559,785 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,268,123 |
بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه | ||
| فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری دانشگاه آزاد واحد بجنورد | ||
| مقاله 2، دوره 12، شماره 50، خرداد 1396، صفحه 23-50 اصل مقاله (377.31 K) | ||
| نوع مقاله: پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| جواد جهان1؛ علیرضا فقیهی* 2؛ ذبیح پیرانی3 | ||
| 1دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک | ||
| 2استادیار گروه علوم تربیتی، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک | ||
| 3استادیار گروه روانشناسی، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 606 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,833 |
||