قدم پور, عزت اله, بیرانوند, زینب, یوسف وند, مهدی. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش به روش های ایده جویی(اسکمپر)، بارش ‏مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت به ‏تجربه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), 125-154.
عزت اله قدم پور; زینب بیرانوند; مهدی یوسف وند. "مقایسه اثربخشی آموزش به روش های ایده جویی(اسکمپر)، بارش ‏مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت به ‏تجربه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 1, 1396, 125-154.
قدم پور, عزت اله, بیرانوند, زینب, یوسف وند, مهدی. (1396). 'مقایسه اثربخشی آموزش به روش های ایده جویی(اسکمپر)، بارش ‏مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت به ‏تجربه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), pp. 125-154.
قدم پور, عزت اله, بیرانوند, زینب, یوسف وند, مهدی. مقایسه اثربخشی آموزش به روش های ایده جویی(اسکمپر)، بارش ‏مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت به ‏تجربه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 7(1): 125-154.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.