قلندری, کمال, حیدرزاده هنزائی, کامبیز. (1396). تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(29), 21-39.
کمال قلندری; کامبیز حیدرزاده هنزائی. "تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 29, 1396, 21-39.
قلندری, کمال, حیدرزاده هنزائی, کامبیز. (1396). 'تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(29), pp. 21-39.
قلندری, کمال, حیدرزاده هنزائی, کامبیز. تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(29): 21-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب