شفیع پور مطلق, فرهاد, راستی بزرگی, مهدی. (1396). ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(23), 64-78.
فرهاد شفیع پور مطلق; مهدی راستی بزرگی. "ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 23, 1396, 64-78.
شفیع پور مطلق, فرهاد, راستی بزرگی, مهدی. (1396). 'ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(23), pp. 64-78.
شفیع پور مطلق, فرهاد, راستی بزرگی, مهدی. ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(23): 64-78.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.