فیضی, فرخ, مهدی زاده, حسین, آقایی, شیرزاد. (1396). مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(25), 130-140.
فرخ فیضی; حسین مهدی زاده; شیرزاد آقایی. "مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 25, 1396, 130-140.
فیضی, فرخ, مهدی زاده, حسین, آقایی, شیرزاد. (1396). 'مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(25), pp. 130-140.
فیضی, فرخ, مهدی زاده, حسین, آقایی, شیرزاد. مقایسه تأثیر آموزش مسائل زیست محیطی به شیوه نگاره مفهوم مشارکتی و روش رایج، بر یادگیری، یادداری و طبیعت گرایی دانش آموزان پایه پنجم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(25): 130-140.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.