شاهبندرزاده, حمید, کبگانی, محمد حسین. (1395). بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), 211-219.
حمید شاهبندرزاده; محمد حسین کبگانی. "بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, ویژه نامه, 1395, 211-219.
شاهبندرزاده, حمید, کبگانی, محمد حسین. (1395). 'بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), pp. 211-219.
شاهبندرزاده, حمید, کبگانی, محمد حسین. بررسی ابعاد موثر بر وفاداری به نشان تجاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(ویژه نامه): 211-219.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب