. (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(65), 185-207.
. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 65, 1396, 185-207.
. (1396). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(65), pp. 185-207.
. بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 23(65): 185-207.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.