عبدلی, مریم, وظیفه دوست, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1396). بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
مریم عبدلی; حسین وظیفه دوست; حسین بوداقی خواجه نوبر. "بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1396, -.
عبدلی, مریم, وظیفه دوست, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1396). 'بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
عبدلی, مریم, وظیفه دوست, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.