دانایی, ابوالفضل, معین, مسلم. (1396). بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
ابوالفضل دانایی; مسلم معین. "بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1396, -.
دانایی, ابوالفضل, معین, مسلم. (1396). 'بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
دانایی, ابوالفضل, معین, مسلم. بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.