سعیدی, کورش, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. (1396). ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری در جامعه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(1), 96-118.
کورش سعیدی; علی اکبر فرهنگی; محمد سلطانی فر. "ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری در جامعه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 1, 1396, 96-118.
سعیدی, کورش, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. (1396). 'ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری در جامعه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(1), pp. 96-118.
سعیدی, کورش, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری در جامعه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 14(1): 96-118.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.