مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. (1394). بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(28), 23-39.
هرمز مهرانی; منصوره صادقی. "بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 28, 1394, 23-39.
مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. (1394). 'بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(28), pp. 23-39.
مهرانی, هرمز, صادقی, منصوره. بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 7(28): 23-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب