قاضی زاده, مصطفی, یزدانی, ناصر, مصطفایی, مرضیه. (1394). بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(28), 111-132.
مصطفی قاضی زاده; ناصر یزدانی; مرضیه مصطفایی. "بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 28, 1394, 111-132.
قاضی زاده, مصطفی, یزدانی, ناصر, مصطفایی, مرضیه. (1394). 'بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(28), pp. 111-132.
قاضی زاده, مصطفی, یزدانی, ناصر, مصطفایی, مرضیه. بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 7(28): 111-132.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب