پارسا, سیداحمد. (1390). بررسی اثرات دو روش تدریس انتزاعی و تدریس در متن (روش جزء به کل و کل به جزء) بر میزان یادگیری برخی از دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز در درس دستور زبان فارسی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(6), 62-80.
سیداحمد پارسا. "بررسی اثرات دو روش تدریس انتزاعی و تدریس در متن (روش جزء به کل و کل به جزء) بر میزان یادگیری برخی از دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز در درس دستور زبان فارسی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 6, 1390, 62-80.
پارسا, سیداحمد. (1390). 'بررسی اثرات دو روش تدریس انتزاعی و تدریس در متن (روش جزء به کل و کل به جزء) بر میزان یادگیری برخی از دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز در درس دستور زبان فارسی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(6), pp. 62-80.
پارسا, سیداحمد. بررسی اثرات دو روش تدریس انتزاعی و تدریس در متن (روش جزء به کل و کل به جزء) بر میزان یادگیری برخی از دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز در درس دستور زبان فارسی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 3(6): 62-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب