تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,624 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,435,455 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,456,037 |
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای مدیریت منابع یاد گیری با یاد گیری ریاضی دانش آموزان متوسط | ||
فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی | ||
مقاله 2، دوره 9، شماره 3، مهر 1394، صفحه 23-38 اصل مقاله (387.28 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
محمد مهدی بابایی منقاری* 1؛ عادل زاهد بابلان2؛ مهدی معینی کیا3؛ علی خالق خواه4 | ||
1کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی ، دانشگاه محقق اردبیلی | ||
2دانشیار دانشگاه محقق اردبیلی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی | ||
3مدیریت آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران | ||
4گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 111 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 147 |