| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,603,464 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,287,774 |
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای مدیریت منابع یاد گیری با یاد گیری ریاضی دانش آموزان متوسط | ||
| فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی | ||
| مقاله 2، دوره 9، شماره 3، مهر 1394، صفحه 23-38 اصل مقاله (387.28 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| محمد مهدی بابایی منقاری* 1؛ عادل زاهد بابلان2؛ مهدی معینی کیا3؛ علی خالق خواه4 | ||
| 1کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی ، دانشگاه محقق اردبیلی | ||
| 2دانشیار دانشگاه محقق اردبیلی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی | ||
| 3مدیریت آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران | ||
| 4گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 119 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 149 |
||