رسولی, ساناز, جمالی فیروزآبادی, کامران. (1396). مدل مفهومی افزایش امتیاز مشتریان در مدل تعالی سازمانی EFQM برای شرکت های بازرسی بین المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(40), 113-134.
ساناز رسولی; کامران جمالی فیروزآبادی. "مدل مفهومی افزایش امتیاز مشتریان در مدل تعالی سازمانی EFQM برای شرکت های بازرسی بین المللی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 40, 1396, 113-134.
رسولی, ساناز, جمالی فیروزآبادی, کامران. (1396). 'مدل مفهومی افزایش امتیاز مشتریان در مدل تعالی سازمانی EFQM برای شرکت های بازرسی بین المللی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(40), pp. 113-134.
رسولی, ساناز, جمالی فیروزآبادی, کامران. مدل مفهومی افزایش امتیاز مشتریان در مدل تعالی سازمانی EFQM برای شرکت های بازرسی بین المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 12(40): 113-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب