قاسمی, بهروز, آخوندی, فاطمه. (1395). بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), 27-42.
بهروز قاسمی; فاطمه آخوندی. "بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 31, 1395, 27-42.
قاسمی, بهروز, آخوندی, فاطمه. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), pp. 27-42.
قاسمی, بهروز, آخوندی, فاطمه. بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(31): 27-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب