حاجی نژاد, اسماعیل, سعیدی, پرویز. (1394). بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1 و 2), 45-56.
اسماعیل حاجی نژاد; پرویز سعیدی. "بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 1 و 2, 1394, 45-56.
حاجی نژاد, اسماعیل, سعیدی, پرویز. (1394). 'بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1 و 2), pp. 45-56.
حاجی نژاد, اسماعیل, سعیدی, پرویز. بررسی عوامل مؤثر بر تعیین هویت مشتری به وسیله برند و تأثیر آن بر روی وفاداری و طرفداری از برند (مطالعه موردی: برند همراه اول). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 4(1 و 2): 45-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب