شاهین, آرش, صالحزاده, رضا, قنبری, مهسا. (1390). ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشه بندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات بر اساس نوع مشتری با مطالعه موردی در بانک سامان قم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(16), 103-118.
آرش شاهین; رضا صالحزاده; مهسا قنبری. "ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشه بندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات بر اساس نوع مشتری با مطالعه موردی در بانک سامان قم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 16, 1390, 103-118.
شاهین, آرش, صالحزاده, رضا, قنبری, مهسا. (1390). 'ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشه بندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات بر اساس نوع مشتری با مطالعه موردی در بانک سامان قم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(16), pp. 103-118.
شاهین, آرش, صالحزاده, رضا, قنبری, مهسا. ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشه بندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات بر اساس نوع مشتری با مطالعه موردی در بانک سامان قم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 6(16): 103-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب