مشدئی, علی. (1390). تحلیل اثرات شبکه های اجتماعی بر شناسایی فرصت های کارآفرینی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(15), 69-80.
علی مشدئی. "تحلیل اثرات شبکه های اجتماعی بر شناسایی فرصت های کارآفرینی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 15, 1390, 69-80.
مشدئی, علی. (1390). 'تحلیل اثرات شبکه های اجتماعی بر شناسایی فرصت های کارآفرینی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(15), pp. 69-80.
مشدئی, علی. تحلیل اثرات شبکه های اجتماعی بر شناسایی فرصت های کارآفرینی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1390; 6(15): 69-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب