. (1389). شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیر گذار در فرایند پیاده سازیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(11), 91-100.
. "شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیر گذار در فرایند پیاده سازیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 11, 1389, 91-100.
. (1389). 'شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیر گذار در فرایند پیاده سازیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(11), pp. 91-100.
. شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیر گذار در فرایند پیاده سازیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 5(11): 91-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب