. (1388). بررسی کیفیت خدمات مدیریت ازتباط با مشتری و ندوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک Topsis. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), 43-56.
. "بررسی کیفیت خدمات مدیریت ازتباط با مشتری و ندوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک Topsis". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 10, 1388, 43-56.
. (1388). 'بررسی کیفیت خدمات مدیریت ازتباط با مشتری و ندوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک Topsis', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), pp. 43-56.
. بررسی کیفیت خدمات مدیریت ازتباط با مشتری و ندوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک Topsis. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 4(10): 43-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب