. (1388). رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), 91-118.
. "رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 10, 1388, 91-118.
. (1388). 'رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), pp. 91-118.
. رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 4(10): 91-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب