. (1388). بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سارمانی EFQM. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(9), 119-130.
. "بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سارمانی EFQM". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 9, 1388, 119-130.
. (1388). 'بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سارمانی EFQM', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(9), pp. 119-130.
. بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سارمانی EFQM. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 4(9): 119-130.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.