. (1387). تأثیر اسقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر تعهد شغلی کارکنان و رضایت ارباب رجوع در واحدهای درمانی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(5), 121-129.
. "تأثیر اسقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر تعهد شغلی کارکنان و رضایت ارباب رجوع در واحدهای درمانی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 5, 1387, 121-129.
. (1387). 'تأثیر اسقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر تعهد شغلی کارکنان و رضایت ارباب رجوع در واحدهای درمانی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(5), pp. 121-129.
. تأثیر اسقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر تعهد شغلی کارکنان و رضایت ارباب رجوع در واحدهای درمانی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1387; 3(5): 121-129.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.