. (1386). اندازه گیری میزان رضایت مشتریان نهای شرکت پسته رفسنجان با روش AHP. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 37-48.
. "اندازه گیری میزان رضایت مشتریان نهای شرکت پسته رفسنجان با روش AHP". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1386, 37-48.
. (1386). 'اندازه گیری میزان رضایت مشتریان نهای شرکت پسته رفسنجان با روش AHP', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 37-48.
. اندازه گیری میزان رضایت مشتریان نهای شرکت پسته رفسنجان با روش AHP. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1386; 2(3): 37-48.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب