| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,573,354 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,273,543 |
اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیاتعلمی | ||
| فصلنامه روان شناسی تحلیلی شناختی | ||
| مقاله 7، دوره 4، شماره 15، شهریور 1392، صفحه 87-100 اصل مقاله (370.66 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| اکرم مصوری منش1؛ حسین زارع2؛ محمود کمالی3 | ||
| 1کارشناس ارشد روانشناسی؛ دانشگاه پیام نور | ||
| 2دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور | ||
| 3استادیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 97 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 164 |
||