آرمان، مانی، شفیعی، محبوبه (1396). قابلیتهای رقابتی در شرکتهای دانش بنیان: مدلی برای تبیین نقش چابکی استراتژیک و یادگیری استراتژیک. فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول. (83)26.
احمدی، پرویز، خدامی، سهیلا (۱۳۹۱). مدیریت راهبردی برند، تهران: انتشارات دانشگاه تربیت مدرس، چاپ اول.
جوانمرد، حبیب الله، گرگین، طیبه. (1394)، بررسی ارتباط بین گرایش کارآفرینانه و نوآوری بازاریابی با عملکرد شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط، چهارمین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت نوآوری ایران.
خداداد حسینی، حمید، گلابی، امیر محمد، یدالهی، جهانگیر (۱۳۹۳). طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی، فصلنامه مدیریت برند، سال اول، شماره اول.
درقندیان، شهرام، کامرانی راد، صدیقه (۱۳۹۵). نوآوری حلقه گم شده در گرایش کارآفرینانه و افزایش عملکرد در شرکتهای کوچک و متوسط، اولین همایش بینالمللی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان، دانشگاه پیام نور مازندارن.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس، حجازی، الهه (1394). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران: نشر آگه، چاپ بیستم.
مشبکی، اصغر، صادقیانی، فرشاد، صادقیانی، ایوب (۱۳۹۴). ارزش ویژه برند با رویکردی به بازار ایران، تهران: انتشارات بازاریابی، چاپ اول.
Abimbola, T & Vallaster, C (2007). Brand, organisational identity and reputation in SMEs: an overview. Qualitative market research: an international Journal. 401-380, (4)10.Anderson, B. S & Eshima, Y (2013). The influence of firm age and intangible resources on the relationship between entrepreneurial orientation and firm growth among Japanese SMEs. Journal of Business Venturing, 429-413, (3)28.
Baker, W. E & Sinkula, J. M (2009). The complementary effects of market orientation and entrepreneurial orientation on profitability in small businesses. Journal of Small Business Management, 578-549, (2)47.
Baumgarth, C (2009). Brand orientation of museums: Model and empirical results. International Journal of Arts Management. 69-36, (1)3.
Campbell, J. M & Park, J (2017). Extending the resource-based view: Effects of strategic orientation toward community on small business performance. Journal of Retailing and Consumer Services, 34, 302-308.
Chen, C. N, Tzeng, L. C, Ou, W. M & Chang, K. T (2007). The relationship among social capital, entrepreneurial orientation, organizational resources and entrepreneurial performance for new ventures. Contemporary Management Research. 358-329, (3)3.
Chin, W.W, Marcolin, B.L & Newsted, P.R (1996), A partial least squares latent variable modeling approach for measuring interaction effects: results from a Monte Carlo simulation study and voice mail emotion/adoption study, Proceedings of the 17th International Conference on Information Systems.
Dempsey E (2016). Investigation an Marketing: Guerrilla on Betting, on the Power Paddy by Advertising Guerrilla outdoor of Impact the of Millennials Male Irish of Engagement Brand.
Eggers, F, O’Dwyer, M, Kraus, S, Vallaster, C & Guldenberg, S (2013). The impact of brand authenticity on brand trust and SME growth: A CEO perspective, Journal of World Business 48(1), 112-139.
James, A, Wolff, T, Pett, J & Ring, K (2015). Small firm growth as a function of both learning orientation and entrepreneurial orientation, International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 21(5), 367-383.
Kraus, S & Kauranen, I (2009). Strategic management and entrepreneurship: Friends of foes? International Journal of Business Science and Applied Management, (1)4, 37-50.
Kraus, S, Harms, R & Fink, M (2009). Entrepreneurial marketing: moving beyond marketing in new ventures. International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management. (1)11, 34-19.
Laukkanen, T, Nagy, G, Hirvonen, S, Reijonen, H & Pasanen, M (2013). The effect of strategic orientations on business performance in SMEs: A multigroup analysis comparing Hungary and Finland. International Marketing Review. (6)30, 538-515.
Lumpkin, G. T & Dess, G. G (1996). Clarifying the entrepreneurial orientation construct and linking it to performance. Academy of management Review. (1)21, 260-217.
Morris, M. H, Schindehutte, M & LaForge, R. W (2002). Entrepreneurial marketing: a construct for integrating emerging entrepreneurship and marketing perspectives. Journal of marketing theory and practice. (4)10, 19-1,.
Morris, M. H, Webb, J. W & Franklin, R. J (2011). Understanding the manifestation of entrepreneurial orientation in the nonprofit context. Entrepreneurship Theory and Practice. (3)35, 924-901.
Reijonen, H, Hirvonen, S, Nagy, G, Laukkanen, T & Gabrielsson, M (2015). The impact of entrepreneurial orientation on B2B branding and business growth in emerging markets. Industrial Marketing Management, (1)51, 67-45.
Renton, M, Daellenbach, U, Davenport, S & Richard, J. E (2017). Erratum to: Finding fit: An exploratory look at SME brand orientation and brand management in the New Zealand food and beverage sector. Journal of Brand Management, 24(2), 209-209.
Rosenbaum-Elliott, R, Percy, L & Pervan, S (2015). Strategic brand management. Oxford University Press, USA.
Runyan, R. C, Huddleston, P & Swinney, J (2006). Entrepreneurial orientation and social capital as small firm strategies: A study of gender differences from a resource-based view. The International Entrepreneurship and Management Journal. (4)2, 477-455.
Schwab, L, Schwab, L, Gold, S, Gold, S, Kunz, N, Kunz, N & Reiner, G (2017). Sustainable business growth: exploring operations decision-making. Journal of Global Responsibility, 8(1), 83-95.
Sharma, A & Dave, S (2011). Entrepreneurial orientation: Performance level. SCMS Journal of Indian Management. (4)8,43.
Simoes, C & Dibb, S (2001). Rethinking the brand concept: new brand orientation. Corporate Communications: An International Journal(4)6, 240-217.
Urde, M, Baumgarth, C & Merrilees, B (2013). Brand orientation and market orientation: From alternatives to synergy. Journal of Business Research. (1)66, 40-17.
Wiklund, J & Shepherd, D (2003). Knowledge based resources, entrepreneurial orientation, and the performance of small and medium sized businesses. Strategic management journal. (13)24, 1314-1307.
Wong, H. Y & Merrilees1, B (2007). Closing the marketing strategy to performance gap: the role of brand orientation. Journal of Strategic Marketing. (5)15, 402-376.
Yin Wong, H & Merrilees, B (2005). A brand orientation typology for SMEs: a case research approach. Journal of Product & Brand Management. (3)14, 178-144.
Zhou, K. Z & Li, C. B (2007). How does strategic orientation matter in Chinese firms. Asia Pacific Journal of Management. (3)24, 489-465.