فشارکی, فرزاد, صحت, سعید, موسوی, سید محسن. (1396). بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), 57-80.
فرزاد فشارکی; سعید صحت; سید محسن موسوی. "بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 66, 1396, 57-80.
فشارکی, فرزاد, صحت, سعید, موسوی, سید محسن. (1396). 'بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), pp. 57-80.
فشارکی, فرزاد, صحت, سعید, موسوی, سید محسن. بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 23(66): 57-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب