آزادبخت, الیزا, خانی, ناصر. (1396). نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), 167-196.
الیزا آزادبخت; ناصر خانی. "نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 66, 1396, 167-196.
آزادبخت, الیزا, خانی, ناصر. (1396). 'نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), pp. 167-196.
آزادبخت, الیزا, خانی, ناصر. نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 23(66): 167-196.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب