سالکی, امیرمسعود, حسن پور, اسماعیل. (1394). شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(3 و 4), 51-62.
امیرمسعود سالکی; اسماعیل حسن پور. "شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 3 و 4, 1394, 51-62.
سالکی, امیرمسعود, حسن پور, اسماعیل. (1394). 'شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(3 و 4), pp. 51-62.
سالکی, امیرمسعود, حسن پور, اسماعیل. شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 4(3 و 4): 51-62.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب