گودرزوند چگینی, مهرداد, هاشمی, سید حامد‌, یوسفی, مینو. (1396). تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396(31), 21-31.
مهرداد گودرزوند چگینی; سید حامد‌ هاشمی; مینو یوسفی. "تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396, 31, 1396, 21-31.
گودرزوند چگینی, مهرداد, هاشمی, سید حامد‌, یوسفی, مینو. (1396). 'تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396(31), pp. 21-31.
گودرزوند چگینی, مهرداد, هاشمی, سید حامد‌, یوسفی, مینو. تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب نام تجاری مصرف‌کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 1396(31): 21-31.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.