احتشام‌راثی, رضا, امینی, سعید, امینی, وحید. (1396). مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(31), 59-70.
رضا احتشام‌راثی; سعید امینی; وحید امینی. "مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 31, 1396, 59-70.
احتشام‌راثی, رضا, امینی, سعید, امینی, وحید. (1396). 'مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(31), pp. 59-70.
احتشام‌راثی, رضا, امینی, سعید, امینی, وحید. مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(31): 59-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب