اسفندیاری, زهرا, ترابی, تقی. (1396). پیاده‌سازی رویکرد کانسی و مدل رضایت‌مندی مشتری در راستای بهبود کیفیت محصول (مطالعۀ موردی: پودر لباسشویی ارغوان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(15), 27-40.
زهرا اسفندیاری; تقی ترابی. "پیاده‌سازی رویکرد کانسی و مدل رضایت‌مندی مشتری در راستای بهبود کیفیت محصول (مطالعۀ موردی: پودر لباسشویی ارغوان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 15, 1396, 27-40.
اسفندیاری, زهرا, ترابی, تقی. (1396). 'پیاده‌سازی رویکرد کانسی و مدل رضایت‌مندی مشتری در راستای بهبود کیفیت محصول (مطالعۀ موردی: پودر لباسشویی ارغوان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(15), pp. 27-40.
اسفندیاری, زهرا, ترابی, تقی. پیاده‌سازی رویکرد کانسی و مدل رضایت‌مندی مشتری در راستای بهبود کیفیت محصول (مطالعۀ موردی: پودر لباسشویی ارغوان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 8(15): 27-40.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.