قهرمانی قاجار, سوسن, جووری, بهنوش. (1396). نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(36), 23-56.
سوسن قهرمانی قاجار; بهنوش جووری. "نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 36, 1396, 23-56.
قهرمانی قاجار, سوسن, جووری, بهنوش. (1396). 'نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(36), pp. 23-56.
قهرمانی قاجار, سوسن, جووری, بهنوش. نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(36): 23-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب