بابایی زگیلکی, محمدعلی, احمدی زاد, آرمان, رحیم پور, مهین. (1396). مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(36), 57-72.
محمدعلی بابایی زگیلکی; آرمان احمدی زاد; مهین رحیم پور. "مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 36, 1396, 57-72.
بابایی زگیلکی, محمدعلی, احمدی زاد, آرمان, رحیم پور, مهین. (1396). 'مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(36), pp. 57-72.
بابایی زگیلکی, محمدعلی, احمدی زاد, آرمان, رحیم پور, مهین. مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(36): 57-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب