یزدانی, ناصر, شریفی, احسان, یزدانی موحد, محمدحسن. (1396). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(36), 74-91.
ناصر یزدانی; احسان شریفی; محمدحسن یزدانی موحد. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 36, 1396, 74-91.
یزدانی, ناصر, شریفی, احسان, یزدانی موحد, محمدحسن. (1396). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(36), pp. 74-91.
یزدانی, ناصر, شریفی, احسان, یزدانی موحد, محمدحسن. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بین‌المللی شرکت‌های صادراتی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(36): 74-91.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب