رمضانی, مجتبی. (1397). ارائه الگویی از روابط علت و معلولی اثربخشی تبلیغات برای صادرات محصولات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی به کشورهای CIS. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(43), 13-26.
مجتبی رمضانی. "ارائه الگویی از روابط علت و معلولی اثربخشی تبلیغات برای صادرات محصولات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی به کشورهای CIS". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 43, 1397, 13-26.
رمضانی, مجتبی. (1397). 'ارائه الگویی از روابط علت و معلولی اثربخشی تبلیغات برای صادرات محصولات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی به کشورهای CIS', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(43), pp. 13-26.
رمضانی, مجتبی. ارائه الگویی از روابط علت و معلولی اثربخشی تبلیغات برای صادرات محصولات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی به کشورهای CIS. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 13(43): 13-26.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب