محمدیان, محمود, افتخار‌پور, سارا. (1397). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قابلیت بازاریابی پویا با رویکرد سلسله مراتبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(32), 19-24.
محمود محمدیان; سارا افتخار‌پور. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قابلیت بازاریابی پویا با رویکرد سلسله مراتبی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 32, 1397, 19-24.
محمدیان, محمود, افتخار‌پور, سارا. (1397). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قابلیت بازاریابی پویا با رویکرد سلسله مراتبی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(32), pp. 19-24.
محمدیان, محمود, افتخار‌پور, سارا. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قابلیت بازاریابی پویا با رویکرد سلسله مراتبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(32): 19-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب