Mahdavi Meymand, Artimes, Kazemi, Fazlullah. (1397). Guerilla Marketing Approach on Consumer’s Purchase Intention with Presence of Mediator Variable of Satisfaction. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(3), 75-94.
Artimes Mahdavi Meymand; Fazlullah Kazemi. "Guerilla Marketing Approach on Consumer’s Purchase Intention with Presence of Mediator Variable of Satisfaction". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 3, 1397, 75-94.
Mahdavi Meymand, Artimes, Kazemi, Fazlullah. (1397). 'Guerilla Marketing Approach on Consumer’s Purchase Intention with Presence of Mediator Variable of Satisfaction', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(3), pp. 75-94.
Mahdavi Meymand, Artimes, Kazemi, Fazlullah. Guerilla Marketing Approach on Consumer’s Purchase Intention with Presence of Mediator Variable of Satisfaction. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 4(3): 75-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب