شاکریان, حامد, اسدالهیان, فرشته. (1397). بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(37), 101-129.
حامد شاکریان; فرشته اسدالهیان. "بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 37, 1397, 101-129.
شاکریان, حامد, اسدالهیان, فرشته. (1397). 'بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(37), pp. 101-129.
شاکریان, حامد, اسدالهیان, فرشته. بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد تولید با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(37): 101-129.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب