نجف زاده, محمد رحیم, عبدالحسین زاده, اکبر, مختاری, لعیا, بابازاده, محمد. (1397). تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(37), 131-146.
محمد رحیم نجف زاده; اکبر عبدالحسین زاده; لعیا مختاری; محمد بابازاده. "تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 37, 1397, 131-146.
نجف زاده, محمد رحیم, عبدالحسین زاده, اکبر, مختاری, لعیا, بابازاده, محمد. (1397). 'تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(37), pp. 131-146.
نجف زاده, محمد رحیم, عبدالحسین زاده, اکبر, مختاری, لعیا, بابازاده, محمد. تاثیر ارزش ویژه برند و اعتماد به برند های ورزشی بر تصمیم گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(37): 131-146.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب