نایب زاده, شهناز, اقبالی, اکرم, رادمنش, یاسین. (1397). بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(38), 7-36.
شهناز نایب زاده; اکرم اقبالی; یاسین رادمنش. "بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 38, 1397, 7-36.
نایب زاده, شهناز, اقبالی, اکرم, رادمنش, یاسین. (1397). 'بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(38), pp. 7-36.
نایب زاده, شهناز, اقبالی, اکرم, رادمنش, یاسین. بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(38): 7-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب